El projecte Júlia 's neix a Pineda arran de Júlia, una alumna de Primària que pateix La atàxia de Friedreich, una malaltia degenerativa que actualment no té cura. Les creixents dificultats de mobilitat física de Júlia han despertat la sensibilitat de les seves companyes i de tota la comunitat educativa. Per aquest motiu el col·legi pineda ha llançat el Projecte Júlia 's, una iniciativa de Fes Somriure, l'escola solidària de Pineda.

El projecte té un doble objectiu: d'una banda, la construcció d'una aula d'atenció especialitzada per Júlia i per a totes les nostres alumnes que puguin necessitar-. I d'altra, vol contribuir econòmicament a la investigació d'un fàrmac contra la malaltia, sumant esforços amb la Fundació STOP-FA.

Per recaptar fons, les alumnes i les seves mares han confeccionat més de mil polseres Júlia 's que ja estan a la venda.

VOLS COL·LABORAR AMB EL PROJECTE JULIA'S? Pots encarregar polseres o fer un donatiu econòmic o en espècie. Posa't en contacte a través del correu projectejulias@pineda.es