EMOCIONS I NEURONES, JUNTES APRENEN MILLOR

Amb aquesta frase iniciava la sessió de formació del projecte INTELLIGO APRENENTATGE ACTIU que va tenir lloc el 23 de setembre a Barcelona..

Fundació Pineda, en col·laboració amb ITEM (inspirandotalento.com) ha dissenyat el PROGRAMA D'APRENENTATGE ACTIU, un projecte de formació no formal en competències per a estudiants en edat escolar.

La sessió va comptar amb la presència de formadors de 10 associacions catalanes, i el seguiment de la sessió via streaming de més de 20 entitats col·laboradores d'altres localitats.

Amb aquesta convocatòria s'inicia la formació d'orientadors i el projecte en cada associació.

L'opinió de tots , al final de la sessió era unànime: intensa, excel·lent contingut i molt entretinguda!