Concurs Màster Home

Màster Home és un concurs juvenil d'excel·lència quotidiana, que cerca desenvolupar en els adolescents competències professionals com la iniciativa, el treball en equip, el lideratge o la resolució de problemes.

El concurs es divideix en dues fases: La Fase de Preparació i La Gran Final.

La primera fase es desenvolupa en els mesos previs a la Gran Final, en què les participants s'organitzen en equips, aprenen en tallers i preparen les proves.

La Gran Final tindrà diverses proves al voltant de la cuina i de la vida quotidiana.

Amb aquestes proves s'intenta que les participants aprenguin aspectes bàsics de la vida quotidiana, a més de gaudir i passar-ho bé.

La Semifinal es desenvoluparà al gener de 2019 i la Final al febrer de 2019 i en ella competiran els millors equips de diferents associacions juvenils sense ànim de lucre.

QUIN ÉS L'OBJECTIU?

L'objectiu és ajudar els més joves a adquirir el necessari per servir i aportar alguna cosa valuosa a la societat.

Mitjançant divertides proves en equip de cuina, decoració i dietètica, es pretén fomentar el respecte, la creativitat, la feina ben feta i l'amistat.

Creiem que els joves poden jugar un paper més actiu en la societat, volem que descobreixin el valor de convertir la quotidianitat en un art. per això, pretenem donar-los eines perquè s'involucrin en la seva llar i aprenguin a servir els altres, fent-los gaudir amb el seu enginy i creativitat.

PER PARTICIPAR:

Descarrega la Inici trucar al Mestre 2018 per conèixer tots els detalls i descàrrega les proves del concurs.
FITXA D'INSCRIPCIÓ

PER AJUDAR:

busquem patrocinadors que vulguin col·laborar amb nosaltres en aquest projecte, ajudant materialment o econòmicament. Qualsevol ajuda és benvinguda!
Dossier informatiu Màster Home

Contacte: