PARTICIPACIÓ DE LA FUNDACIÓ PINEDA A LA FIRA ASSOCIA’T A LA FESTA

UN PASSEIG PER LA HISTÒRIA DE LA MODA

Amb aquesta activitat, la nostra Fundació, en el marc de la celebració dels seus 25 anys, va participar a la fira Associa’t a la festa, un projecte impulsat i coordinat per l’Ajuntament de Barcelona amb motiu de la Mercè. Es tracta d’un programa d’activitats coproduït per 180 associacions i entitats que es va desenvolupar durant els dies 23,24 i 25 de setembre. https://associat.barcelona/ca/

El nostre taller adreçat a famílies, va ser el dissabte 23 de setembre a 2/4 de 5 de la tarda, ens vam instal·lar a una de les carpes de la plaça situades a la Plaça Catalunya, allà vam col·locar els penja robes plens de roba d’època procedent del Museu Tèxtil de Terrassa, els panells amb cartells d’il·lustracions de vestits de diferents etapes de la història, globus de colors corporatius que vam repartir als nens i nenes que passaven pel nostre stand. El taller va ser dirigit per dues tallaristes del Museu. En un ambient de festa Major, van anar arribant famílies amb la quitxalla atrets pels vestits i amb la curiositat de saber com ens vestíem. Ens ho vam passar molt bé i vam aportar a aquest gran encontre d’associacions i entitats.