Obert el període d'inscripció al curs CBCMODA

El projecte Fashion Frame acaba d'obrir les inscripcions de la IV edició del curs CBCMODA dirigit especialment a persones que impulsen o col·laboren en projectes de moda, a professionals del sector i als educadors i formadors, de diferents institucions i organitzacions.

És un curs online d'introducció a la moda en el qual s'aborda des dels seus tres principals perspectives: la moda com a fenomen, com a llenguatge i com a sistema o negoci. El curs ofereix coneixements bàsics d'història de la indumentària, antropologia, sociologia i màrqueting.
Davant l'hegemonia del sistema de la moda a la nostra societat, es fa necessari proporcionar eines perquè els ciutadans, especialment els més joves, siguem capaços d'un ús i un consum responsable de la moda, atenent a les necessitats d'avui i del futur, i fomentant el respecte dels nostres drets i la nostra dignitat.

Pots trobar més informació del curs fent click aquí. I l'enllaç a la inscripció aquí. També pots posar-te en contacte amb el projecte Fashion Frame al correu: fashionframe@fundaciopineda.org