Descripció i objectius

Aprenem a estimar"És un curs presencial de educació afectivosexual per a educadors, pares i formadors.

L'objectiu de l'programa és prendre consciència de les diferents etapes en la infància, l'adolescència i la joventut, i ser una ajuda eficaç perquè nens i joves adquireixin una personalitat estable, aprenguin a compartir pensaments i sentiments, es valorin i valorin els altres, respectin la diversitat i consolidin bones relacions.

A qui s'adreça: funcionaris, educadors, pares i formadors.

els continguts dels tres blocs es poden consultar a la WEB DEL CURS.

dates
(2020)
24-25 de gener
21-22 de febrer
20-21 de març
horaridivendres 17:00h 1 20:20h
dissabte 10:00h 1 18:30h
durada30 hores
llocC.M. Bonaigua
Carrer Jiménez Iglesias, 3 Barcelona
preu200€

ENTRENADORS

Eva Mª Martínez Asensio

Llicenciada  en Sociologia. Cursant Màster en Ciències de l'Matrimoni i la Família pel Pontifici Institut Joan Pau II. Experta en Educació afectiva  i sexual pels Programes Aprenem a Estimar i Teen Star. monitora de Educació Afectiu-Sexual.

Eduardo Navarro Remis

Llicenciat  en Administració i Direcció d'Empreses per la UAM. cursant Màster de Ciències de l'Matrimoni i de la Família i l'Especialitat Universitària en Pastoral Familiar, tots dos impartits pel Pontifici Institut Joan Pau II. Membre assessor de l'associació CinemaNet i crític de cinema. Monitor d'Educació Afectiu-Sexual.

Neus González Rico

Llicenciada  en Medicina i Cirurgia per la Universitat de Valladolid. Màster en Sexologia i Experta en Mètodes Naturals de Regulació de la Fertilitat i  Educació Afectiva i Sexual. Màster en Ciències de el matrimoni i la Família en l'especialitat Universitària de Pastoral Familiar pel Pontifici Institut Joan Pau II. Monitora d'Educació Afectiu-Sexual.

És un programa desenvolupat amb elInstitut Desenvolupament i Persona  de la Universitat Francisco de Vitòria. La Universitat atorga el diploma oficial a aquelles persones que participen en el curs complet. És una entitat de referència en la formació presencial de milers de nens, adolescents i educadors. La seva activitat es desenvolupa a Espanya i Amèrica Llatina.