Descripció i objectius

"Maduració i identitat personal i ferides afectives" és un curs presencial per a responsables, educadors, pares i formadors.

L'objectiu és preparar-los per educar en la maduresa afectiva als nens i els joves de les associacions juvenils perquè es coneguin a si mateixos i aconsegueixin una personalitat equilibrada i harmònica. D'aquesta manera, tindran un desig sòlid d'impactar en la societat i canviar el món.

A qui s'adreça: funcionaris, educadors, pares i formadors.

data 16 i 17 d'abril de 2021
horari divendres 17:30h 1 20:30h
dissabte 10:00h 1 18:30h
durada 10 hores
lloc C.M. Bonaigua
Carrer Jiménez Iglesias, 3 Barcelona
preu 70€

PONENT

Ruth de Jesús

Professora a la UFV en el Màster d'Acompanyament, en el de Psicologia General Sanitària i en el grau de Psicologia. Professora de l'Institut Pontifici Joan Pau II per a estudis de la Família des 2005. Docent de el Programa Aprenem a Estimar d'Universitat Francisco de Vitòria (Madrid). Coautora de la publicació Aprenem a Estimar d’Editorial CEPE.

És un programa desenvolupat amb el Institut Desenvolupament i Persona de la Universitat Francisco de Vitòria. La Universitat atorga el diploma oficial a aquelles persones que participen en el curs complet. És una entitat de referència en la formació presencial de milers de nens, adolescents i educadors. La seva activitat es desenvolupa a Espanya i Amèrica Llatina.