I Congrés de moda Trends 4 you

El passat 14 de Febrer vam participar al I Congrés de moda Trends4you. Organitzat per l'Associació Cultural Arlanza (Burgos).

La conferencia inaugural corrió a nuestra cuenta bajo el título de: “Moda: tribus urbanas y estilos de vida”. La cloenda a càrrec de Idoia Costa, consultora de empresa de moda, que va parlar dels “Entresijos de la industria de la Moda”.

Es van presentar nou ponències de les Associacions Oyambre (Santander); Tamaral(León); Trechel (Valladolid); Cares (Oviedo), Montealegre (Oviedo) i Arlanza (Burgos).

El premi va ser per a la Asociación Juvenil Trechel de Valladolid amb la seva ponència “HIPSTER” (lo podéis visualizar haciendo click abajo). I per a la Asociación Cares de Oviedo amb el seu pòster “Pantone 2015”.