màster Home

Màster Home és un concurs juvenil d'excel·lència quotidiana, que cerca desenvolupar en els adolescents competències professionals com la iniciativa, el treball en equip, el lideratge o la resolució de problemes.

¿En què consisteix?

El concurs es divideix en dues fases: La Fase de Preparació i La Gran Final.

La Fase de Preparació es desenvolupa al setembre, octubre, novembre i desembre en una associació juvenil, és el moment d'organitzar equips, aprendre en els tallers i preparar les proves.

Aquesta fase finalitza amb la Semifinal, és una fase eliminatòria, només els millors equips passaran a la Gran Final.

¡COM PARTICIPAR!

1Elecció de categoria i formació d'equips:

Cada associació pot presentar els equips que desitgin de màxim QUATRE membres per a la categoria Júnior i per a la categoria Sènior.

2º Inscripció al concurs:

Els pares hauran de realitzar la inscripció i el pagament al web del concurs. També han d'adjuntar l'autorització signada. És un requisit indispensable per poder participar en el concurs. No s'acceptaran inscripcions fora de termini.

3º ¡PREPARATS!

Durant aquest temps, es farà diferents tallers a l'associació perquè els participants puguin aprendre i perfeccionar les tècniques necessàries per competir.

Des de la inscripció fins a la SEMIFINAL, amb l'ajuda de l'Associació, els participants hauran de preparar les següents proves:

PROVA 1 - menú saludable: realització del plat principal de la proposta de menú (*)

(*) Haureu de lliurar un document amb la proposta d'un menú que inclogui: entrant, plat principal i postres. Deu ser un menú saludable i amb un pressupost no superior a 20 € per comensal. En el cas que el grup passés a la Gran Final hauran de realitzar la proposta de menú lliurada.

PROVA 2 - Fes-ho tu: aguditza l'enginy, respira creativitat i transforma: la prova consisteix en reciclar una peça / objecte que no s'utilitzi i donar-li una nova utilitat. Un exemple seria convertir una samarreta en un fermall.

PER A LA GRAN FINAL:

PROVA 1- Menú healthy: realització de la proposta de menú; entrant, plat principal i postres
PROVA 2 - Màster de la reforma
PROVA 3 - Pasapalabra: hauràs de respondre preguntes sobre protocol i dietètica

abans del 13 d'octubre de 2019, l'associació haurà d'enviar per email un calendari de tallers per preparar les diferents proves del concurs.

4º ¡Llestos!

És molt important que les participants assisteixin als tallers, per poder treballar amb el seu equip totes les proves.

la Semifinal tindrà lloc el dissabte 18 de gener en el lloc que més endavant comunicarem, és una fase eliminatòria, els equips finalistes es disputaran La Gran Final el dissabte 1 de febrer del 2020.

5º Ja!

A la Gran fase final els equips participants hauran de realitzar, davant la supervisió d'un Jurat, les proves apreses durant la fase de preparació.

QUÈ puntuarà EL JURAT?

Durant tot el concurs el jurat valorarà i puntuarà especialment les aptituds i destreses contingudes en les proves, destacant l'aplicació de les tècniques adequades, la gestió del temps, la capacitat d'organització personal i en equip, l'ordre, i, especialment, la creativitat, l'art i l'enginy, des de la perspectiva de sostenible home: recicla, reutilització, redueix en les proves corresponents.

Com en edicions anteriors, el jurat estarà format per professionals i personalitats representatives associades als continguts del Concurs.

TERMINIS

ASSOCIACIÓ

PARTICIPANTS

PER PARTICIPAR:

Descarrega la Inici trucar al Mestre 2019-2020 per conèixer tots els detalls.
FITXA D'INSCRIPCIÓ

PER AJUDAR:

busquem patrocinadors que vulguin col·laborar amb nosaltres en aquest projecte, ajudant materialment o econòmicament. Qualsevol ajuda és benvinguda!
Dossier informatiu Màster Home