VI Jornades de moda FashionFrame

Amb el lema Moda ètica, moda amb futur, el 16 d'abril, la Fundación va dur a terme una jornada per reflexionar sobre la necessitat d'aconseguir que el sistema de la moda sigui més sostenible i més just. Aquest any hem comptat amb la col·laboració de Laure Ritte de Índigo en l'organització d'aquesta activitat.. Hi han participat representants de diferents projectes de moda sostenible: Moda Sostenible Barcelona, Índigo, Seamstress Vintage, Art&Seams, Mosquetón, DonaKolors… En les dues sessions que impartiren la Montserrat Martorell i la Virginia Rodriguez Cabrero de la Fundació Pineda, vam transmetre algunes conclusiones dels temes que estem treballant i investigant des del Projecte FashionFrame.; Hi va haver dos tallers pràctics: un dirigit per l'Àngels Biosca de Slow Wear Project, i l'altre dirigit per la Rosa Rubió del Museu Tèxtil de Terrassa., També vam comptar amb una ponència de l'Elena Salcedo autora del llibre Moda Sostenible, moda amb futur publicat per Gustavo Gili. Al llarg del dia i de les sessions es va fer pal·lesa una gran simptonia, es van crea sinergies i es concentraren noves propostes per seguir avançant cap una moda més sostenible., una moda amb futur. La Jornada es va celebrar al centre Terral, situat al barri de El Raval de Barcelona..