Master Home es proposa capacitar els joves per a construir una llar viva, acollidora i segura, un lloc a al qual tothom pertanyi.

És un concurs que cerca el desenvolupament en els adolescents de competències professionals i personals com ara la iniciativa, el treball en equip, el lideratge o la resolució de problemes, des d'un enfoc transversal.

INICI D'INSCRIPCIONS DE LA VI EDICIÓ: 1 DE OCTUBRE DE 2023

COM PARTICIPAR A MASTER HOME

FORMA UN EQUIP

Cada equip ha d'estar format per 4 participants, amb excepció d'algun grup de 3 components. Les participants han de ser alumnes de 1r o 2n ESO.

SOL·LICITA LA PREINSCRIPCIÓ AL CONCURS A LA TEVA ASSOCIACIÓ

Tots els equips heu d'anar emparats per una Associació.

Contacta amb la que et representa i dona-li les teves dades. Els teus pares hauran de confirmar en l'associació la teva preinscripció mitjançant la manera que us comuniquin.

REALITZA LA INSCRIPCIÓ A LA WEB D'INSCRIPCIONS

1. Contacta amb la'Associació amb la qual participes.

2. Els pares hauran de realitzar la inscripció i el pagament (38€) abans del 30 de novembre a través de la web de Fundació Pineda.

Que no se us passi el termini! No s'acceptaran inscripcions fora del termini.

PROVES I PLANIFICACIÓ DE TALLERS

Des de la preinscripció fins al dia de la gran final, amb l'ajuda de les Associacions que us entrenaran en tallers, els equips haureu de preparar-vos dues PROVES.

Cada Associació haurà de lliurar un document amb la planificació dels tallers que es faran per a preparar el concurs. Accedeix a aquest enllaç per a descarregar la PLANTILLA.

Ja!

La data de la gran final és el dissabte 20 de gener.

NO TE LA PERDIS!