CURS DE COMUNICACIÓ
Modalitat online

El curs s'adreça a les Associacions Juvenils. Ofereix coneixements bàsics sobre identitat i marca, i sobre la comunicació dels seus projectes en l'entorn digital. S'abordaran temes clau com ara la comunicació interna i la comunicació institucional.

Les sessions estaran dirigides per persones expertes. Amb aquest curs Fundació Pineda vol oferir un ajut i assessorament a les Associacions, per tal de dur a terme una adequada estratègia de comunicació dels seus projectes educatius i de les seves activitats.

ALBA CANET

Llicenciada en Periodisme per la Universitat de Navarra. Durant alguns anys, professora de Gèneres Periodístics, Comunicació i Informació Escrita y Teoria del Discurs. Col·laboracions com analista de tendències socials. Comunicació institucional d'entidades sense ànim de lucre des del 2004.

CARME PADILLA

Mare de família, periodista especialitzada en comunicació institucional i en personal branding. Orientadora familiar.

SANDRA CAMÓS

Casada i mare de dos fills. Directora Educació Fundació Princesa de Girona. Autora del llibre “Descubre tus Tablas”. Apassionada per l’educació i la música

CARME REVENTÓS

Productora i guionista. És cofundadora i cap de projectes de btcom, un estudi de comunicació amb més de 13 anys d’experiència en serveis de branding, creació de continguts, disseny gràfic i producció audiovisual.

MERCÈ ARGEMÍ

Arquitecte i dissenyadora gràfica amb més de 15 anys d'experiència. Ha treballat per agències de comunicació, empreses de gran consum i actualment en una consultoria tecnològica. Està especialitzada en l'àmbit del disseny digital.

A qui va dirigit el curs?

Amb aquest curs, la Fundació es proposa oferir a les Associacions una formació específica a les persones encarregades de la Comunicació. També vol brindar l'oportunitat de destacar i preparar persones que puguin assumir aquesta tasca.